Wednesday, August 20, 2008

Majlis Penutupan Safari Memancing Mukah

Majlis Penutupan dan Penyampaian hadiah Safari Memancing Mukah 2008 di Jeti Komersial, Tebingan Mukah pada 20 April 2008

Ya Allah,
Bersempena Dengan Majlis yang kami adakan ini, Kami Menadah Tangan Dengan Rasa Penuh Pengharapan Dan Tawadhu` Agar Engkau Memberkati Dan Merahmati Majlis Kami Ini.

Ya Ghaniyyu Ya Hamid,
Kurniakanlah Balasan Nikmat Yang Tidak Terhingga Kepada Mereka Yang Berusaha Untuk Menjayakannya, Maqbulkanlah segala usaha dan perancangan kami agar segala yang kami rancangkan akan menjadi kenyataan.

Ya Hayyu Ya Qayyum,

Kekalkanlah Semangat Perpaduan Dan Persefahaman Diantara Kami Walaupun Kami Hidup Berbilang Bangsa, Agama Dan Keturunan. Kurniakanlah Taufiq Dan Hidayahmu Supaya Terpancar Iman Di Dada Kami, Untuk Kami Rela Berkhidmat Kepada Agama, Bangsa Dan Negara Dan Dapat Kami Melaksanakan Tugas Dengan Penuh Ikhlas, Amanah Dan Bertanggungjawab.

Ya Allah,
Jadikanlah Kami Sebagai Hambamu Yang Tetap Beriman Dan Bertaqwa, Bersatu Padu Ke Arah Keharmonian, Bertoleransi Antara Berbilang Keturunan. Begitu Juga Jadikanlah Kami Golongan Yang Berani Dan Gagah Perkasa Serta Mempunyai Semangat Jihad Yang Tinggi Untuk Menempuh segala rintangan dan cabaran.

YA ALLAH YA TUHAN KAMI,
Makbulkanlah doa dan usaha kami ini, pandulah kami dengan hidayah dariMu untuk melakukan kebaikan dan menemui jalan yang engkau redhai bagi merealisasikan pembentukan ummah yang Gemilang.

No comments: